Klachten en Geschillen

Bij Days of Bloom streven we ernaar om je altijd de best mogelijke service en producten te bieden. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals je had verwacht. Mocht je een klacht hebben, dan vragen we je vriendelijk om deze zo snel mogelijk aan ons door te geven, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Hoe kun je je klacht indienen?

  1. Klacht per e-mail
    Neem contact met ons op via info@daysofbloom.nl om je klacht kenbaar te maken. We streven ernaar om je klacht binnen 2 werkdagen te beantwoorden en samen tot een oplossing te komen.

  2. Bemiddeling via Webwinkelkeur
    Als je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je gebruik maken van de bemiddelingsdienst via Webwinkelkeur Geschillenbemiddeling. Webwinkelkeur biedt een onafhankelijke bemiddelingsdienst om het geschil op een eerlijke manier op te lossen.

  3. Europese ODR-platform (Online Dispute Resolution)
    Vanaf 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU hun klacht ook indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Het ODR-platform biedt een online oplossing voor geschillen die nog niet elders in behandeling zijn genomen. We moedigen je aan om deze optie te overwegen als je klacht niet via andere kanalen opgelost kan worden.

Verantwoordelijkheid voor Persoonsgegevens

Days of Bloom, gevestigd aan Rotterdamseweg 410 D, 2629 HH Delft, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens in overeenstemming met onze privacyverklaring. Je privacy en de bescherming van je gegevens zijn voor ons van groot belang, en we zorgen ervoor dat deze volgens de wetgeving worden behandeld.

 

 

© 2020 - 2025 Days of Bloom | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel